Kroksy – wyprawa Janusza – wersja 1.0.29

Wciel się w Janusza i zbieraj fanty

Po co płacić, jak darmo jest. Niemiec płakał jak sprzedawał. Burza idzie, wyłoncz laptoka… i pobierz Kroksy. Wyrusz na przygodę składającą się z wielu plansz i konkurencji. Zbieraj, jeździj, rywalizuj…

Następnie przesuwaj postacią nosacza sundajskiego, aby łapać promocyjne towary do reklamówki ze „Stąnki”. Później używaj dosadnych zwrotów by bronić zdobyczy. Na co komu Egipty i Tunezje… skoro są Kroksy!

Poczuj moc

Rywalizuj ze znajomymi w tabeli rekordów i zdobywaj nowe osiągnięcia. Nie daj szans Somsiadowi. Pjoter, mosz bojowe zadanie. Sprawdź czy mame i tate też grajom.

Kupuj i rozwijaj

Za zebrany hajs możesz kupić ulepszenia i fanty. Zajrzyj do sklepiku. Wraz z postępem Janusz będzie ewoluował na kolejne levele co przełoży się na nagrody. Wkrótce nowe rzeczy i upgrade’y.

Wiele postaci i pojazdów

Przebieraj w postaciach (m. in. Janusz, Halyna, Pjoter) i pojazdach (pasat, nowy pasat, ciągnik etc.). Graj i wygrywaj. Wraz z postępem w grze możesz odblokować nowe elementy. Prawie realistyczny model jazdy 🙂

Dział dla Rekinów Biznesu

Wyłączenie reklam, nowe pojazdy, postaci, dodawanie doświadczenia etc. – za prawdziwe pieniądze możesz zakupić specjalne elementy i funkcjonalności. Widzimy się w dziale tylko dla prawdziwych Rekinów Biznesu 😉 Panie, jedyny minus tej gry to ten w nazwie.

Chmura Google Play

Janusz pamięta o opcji zapisu postępu gry w chmurze Google Play jaką ma wersja 1.0.29.

Grę możesz pobrać klikając: Kroksy – wyprawa Janusza

Tagi , , , , , , , , , , , , , , , , , .Dodaj do zakładek Link.

Komentarze są wyłączone.